Tuesday, June 25, 2013

JomNiaga program affiliate anda

Assalamualaikum




Kepada anda yang masih tercari-cari bagaimana hendak menjana pendapatan agar poket sentiasa bersedia untuk waktu2 kecemasan.

Meh saya perkenalkan portal JomNiaga kepada anda semua,bagi yang sudah tahu,baguslah, tapi bagi yang tidak tahu,JomNiaga adalah salah satu portal yang mengiklankan produk-produk digital dan sebagainya.

Saya hendak terangkan disini bahawasanya disamping JomNiaga megiklankan produk-produk dari syarikat yang mendapatkan servis JomNiaga,JomNiaga juga telah mengaktifkan sistem affiliate mereka, yang mana dengan sistem ini, sesiapa sahaja yang mendaftar sebagai affiliate JomNiaga, anda juga boleh mengiklankan produk=produk yang ada dekat JomNiaga. "promote" la kata orang putih gitu.

Jadi apa pula kelebihannya bila anda daftar sebagai affiliate JomNiaga dan "promote" kan produk-produk yang ada di JomNiaga ni, setiap produk yang terjual dengan menggunakan link anda(bila dah daftar,anda akan dapat link untuk setiap produk yang ada), anda akan mendapat komisen dari setiap produk yang terjual.

Ok apa,inilah salah satu cara anda boleh menambahkan poket2 anda bila kecemasan.Tunggu apa lagi, moh la kita mendaftar, percuma je daftar. Mudahkan..

Lagi satu,kalau anda mempunyai syarikat dan hendak meluaskan perniagaan anda,boleh mendaftar dengan JomNiaga, daftar untuk ini pun percuma juga, mudahkan. Bila anda mendaftar, secara automatik anda sudah
ramai affiliate yang akan "mempromotekan" produk anda. Semuanya dihujung jari anda.

Selamat Maju Jaya.

Jom Pakat Ramai2 Daftar disini --> www.jomniaga.com

#Mencari sesuatu,fikir-fikirkan selalu.


Related Posts

JomNiaga program affiliate anda
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...